Адно акно

   

Адрас службы

211440, г.Наваполацк, вул.Маладзёжная, д.74

E-mail

Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

Рэжым працы

Панядзелак, аўторак, серада, пятніца - з 08.00 да 17.00;

чацвер - з 08.00 да 20.00;

субота - з 9.00 да 13.00;

нядзеля - выхадны дзень.

Працаўнікі службы «адно акно»

• Кіруе арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» галоўны спецыяліст аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб гарвыканкама Зябко Аксана Мікалаеўна тэл. 50-10-11;

• інспектар аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб гарвыканкама – Мяцеліца Наталля Сяргееўна;

• спецыяліст – Бунт Наталля Сяргееўна.

Кантактны тэлефон 50-20-20


Працаўнікі службы «адно акно» вядуць папярэдні запіс зацікаўленых асоб на прыём.

Па адзіным тэлефонным нумары 142 можна атрымаць інфармацыю аб рэжыме работы дзяржаўных органаў, часе і парадку ажыццяўлення прыёму грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў і аб іншых пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур. (Даведачная інфармацыя па тэлефоне 142 прадастаўляецца бясплатна. Званок з тэлефона РУП «Белтэлекам», званок з сотавага тэлефона (life:), velcom, MTC – па тарыфах аператараў сувязі).

Спецыялісты гарвыканкама вядуць папярэдняе кансультаванне зацікаўленых асоб па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур.

Вышэйшы орган:
Віцебскі абласны выканаўчы камітэт

Адрас: вул. Гогаля, 6, 210010 г. Віцебск
Рэжым працы: 8.00 – 13.00 і 14.00 – 17.00 (акрамя суботы і нядзелі).


• ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАТЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР прыём заяў і выдача адміністрацыйных рашэнняў па якіх ажыццяўляецца праз службу «адно акно» па заявах грамадзянКоратка I Падрабязна


• ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАТЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР прыём заяў і выдача адміністрацыйных рашэнняў па якіх ажыццяўляецца праз службу «адно акно» у дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў Коратка I Падрабязна

• ПЕРАЛІК ПЫТАННЯЎ, па якіх заявы зацікаўленых асоб прымаюцца службай «адно акно» Наваполацкага гарадскога выканаўчага камітэта – Скачаць


Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца Наваполацкім гарадскім выканаўчым камітэтам*


АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, якія ажыццяўляюцца Наваполацкім камітэтам у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»*


АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, якія ажыццяўляюцца Наваполацкім гарадскім выканаўчым камітэтам у дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2012г. №156*


* УВАГА!
Падрабязная інфармацыя па кожнай адміністрацыйнай працэдуры з узорамі дакументаў і бланкамі знаходзіцца на персанальнай старонцы структурнага падраздзялення гарвыканкама, куды трэба звярнуцца, і (або) на сайце адпаведнага прадпрыемства: КУП ЖРЭА, КУП «Архітэктурна-вытворчае бюро».


Аплата за выдачу дадатковых дакументаў

На падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №200 ад 26.04.2010г., калі заканадаўствам прадугледжана плата за выдачу дакументаў і (або) звестак, такія дакументы і (або) звесткі запытваюцца дзяржаўным органам, у які звярнуўся грамадзянін, пасля прадстаўлення грамадзянінам дакумента , які пацвярджае ўнясенне платы за іх выдачу. Указаны дакумент прыкладаецца да запыту.

Рэквізіты банкаўскіх рахункаў і тарыфы для ўнясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур


Нарматыўна-прававая база

Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008г. №433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018г. №202 «Пра службу «адно акно»

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006г. №2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012г. № 156 «Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўнення ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009г. №193 і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь»

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 6 мая 2020г. № 271 «Аб змяненні пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур», якім устаноўлены пералік адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 18 верасня 2020г. №541 «Аб дакументах, якія запытваюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур»


 

УЛІК АПАВЯШЧЭННЯЎ аб пачатку ажыццяўлення (спыненні, прыпыненні і аднаўленні ажыццяўлення) віду эканамічнай дзейнасці ў рамках Дэкрэта №7 ад 23.11.2017 *

* Падстава: Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22 лютага 2018г. № 143 «Аб паведамляючым парадку пачатка ажыццяўлення асобных відаў эканамічнай дзейнасці». Палажэнне аб парадку накіравання і ўліку апавяшчэнняў аб пачатку ажыццяўлення відаў эканамічнай дзейнасці (+ ФОРМА АПАВЯШЧЭННЯ у фармаце DOC)

Last modified on 27.01.22
Інтэрнэт-рэсурсы