Адрас службы |
211440, г.Наваполацк, вул.Маладзёжная, д.74 |
|
|
Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду. |
|
Рэжым працы |
Панядзелак, аўторак, серада, пятніца - з 08.00 да 17.00; |
|
Працаўнікі службы «адно акно» |
• Кіруе арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» галоўны спецыяліст аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб гарвыканкама Зябко Аксана Мікалаеўна тэл. 50-10-11; • інспектар аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб гарвыканкама – Мяцеліца Наталля Сяргееўна; • спецыяліст – Бунт Наталля Сяргееўна. |
|
Кантактны тэлефон | 50-20-20 |
Працаўнікі службы «адно акно» вядуць папярэдні запіс зацікаўленых асоб на прыём.
Па адзіным тэлефонным нумары 142 можна атрымаць інфармацыю аб рэжыме работы дзяржаўных органаў, часе і парадку ажыццяўлення прыёму грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў і аб іншых пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур. (Даведачная інфармацыя па тэлефоне 142 прадастаўляецца бясплатна. Званок з тэлефона РУП «Белтэлекам», званок з сотавага тэлефона (life:), velcom, MTC – па тарыфах аператараў сувязі).
Спецыялісты гарвыканкама вядуць папярэдняе кансультаванне зацікаўленых асоб па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур.
Вышэйшы орган:
Віцебскі абласны выканаўчы камітэт
Адрас: вул. Гогаля, 6, 210010 г. Віцебск
Рэжым працы: 8.00 – 13.00 і 14.00 – 17.00 (акрамя суботы і нядзелі).
• ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАТЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР прыём заяў і выдача адміністрацыйных рашэнняў па якіх ажыццяўляецца праз службу «адно акно» па заявах грамадзян – Коратка I Падрабязна
• ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАТЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР прыём заяў і выдача адміністрацыйных рашэнняў па якіх ажыццяўляецца праз службу «адно акно» у дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў – Коратка I Падрабязна
• ПЕРАЛІК ПЫТАННЯЎ, па якіх заявы зацікаўленых асоб прымаюцца службай «адно акно» Наваполацкага гарадскога выканаўчага камітэта – Скачаць
Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца Наваполацкім гарадскім выканаўчым камітэтам*
* УВАГА! Падрабязная інфармацыя па кожнай адміністрацыйнай працэдуры з узорамі дакументаў і бланкамі знаходзіцца на персанальнай старонцы структурнага падраздзялення гарвыканкама, куды трэба звярнуцца, і (або) на сайце адпаведнага прадпрыемства: КУП ЖРЭА, КУП «Архітэктурна-вытворчае бюро».
Аплата за выдачу дадатковых дакументаў
На падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №200 ад 26.04.2010г., калі заканадаўствам прадугледжана плата за выдачу дакументаў і (або) звестак, такія дакументы і (або) звесткі запытваюцца дзяржаўным органам, у які звярнуўся грамадзянін, пасля прадстаўлення грамадзянінам дакумента , які пацвярджае ўнясенне платы за іх выдачу. Указаны дакумент прыкладаецца да запыту.
Нарматыўна-прававая база
Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008г. №433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018г. №202 «Пра службу «адно акно»
УЛІК АПАВЯШЧЭННЯЎ аб пачатку ажыццяўлення (спыненні, прыпыненні і аднаўленні ажыццяўлення) віду эканамічнай дзейнасці ў рамках Дэкрэта №7 ад 23.11.2017 ** Падстава: Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22 лютага 2018г. № 143 «Аб паведамляючым парадку пачатка ажыццяўлення асобных відаў эканамічнай дзейнасці». Палажэнне аб парадку накіравання і ўліку апавяшчэнняў аб пачатку ажыццяўлення відаў эканамічнай дзейнасці (+ ФОРМА АПАВЯШЧЭННЯ у фармаце DOC) |